芝士豆卜
花鵰牛串
燒羊
冷凍清酒
話說週年飯局,首選地點一定是會吃得開心的地方,所以揀左呢度
天后的串串貢,記得上次來食得過癮,所以決定再來﹗
已是入夜喇﹗成夜晚十點先來到,咁岩有路邊位﹗正﹗二話不說坐低即時點左......
冰凍清酒,配搭燒物一流﹗
燒大蔥,夠哂臭口亦惹味﹗外面焦焦的好香﹗
芝士豆卜,呢度既名菜,一咬入口芝士0係中間流出來,濃郁夠脆口﹗
呢隻叫"麻麻地雞翼",麻辣醬料,請到明麻而不辣,入口好有胡椒香,食得過癮﹔墨丸外脆內軟,夠哂彈牙
食家點左條魚叫做鯖魚,我都有試少少﹗唔太腥0的肉亦都實得黎幾滑溜,我都接受到即係好味啦﹗
日式焗小露荀,用錫紙包住再加入麵屎湯來焗,好夠味,下次可以自己試下呢個有湯既焗野方法添﹗
魷魚無得走我最愛﹗燒得外面脆脆的,好有嚼勁﹗
雞翼尖0的調味十分好,成隻都係七味粉﹗又脆又辣﹗
呢個又係呢度名菜,就係花鵰牛串,未入口已經聞到酒香同埋玫瑰味,六成熟好腍好多汁,一流﹗
芥辣豬頸肉個汁幾得意,好小可串燒會食到芥辣汁﹔
尖椒仲有籽0係入面,食完辣到要叫啤酒飲﹗
食家平時無得食的燒羊件,外面的是薄荷汁,件羊就肥左少少不過見佢兩件都食得哂一定係好味之選﹗
全部野都好好味﹗想彈都彈唔到﹗飽飽好滿足﹗
最愛這兒可在路邊無拘無束的感覺,飲下酒,傾下計,影下相
能找個地方輕鬆一下﹗這就是最開心的事了﹗
更多相更多相:
http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin/article?mid=2010
天后的串串貢,記得上次來食得過癮,所以決定再來﹗
已是入夜喇﹗成夜晚十點先來到,咁岩有路邊位﹗正﹗二話不說坐低即時點左......
冰凍清酒,配搭燒物一流﹗
燒大蔥,夠哂臭口亦惹味﹗外面焦焦的好香﹗
芝士豆卜,呢度既名菜,一咬入口芝士0係中間流出來,濃郁夠脆口﹗
呢隻叫"麻麻地雞翼",麻辣醬料,請到明麻而不辣,入口好有胡椒香,食得過癮﹔墨丸外脆內軟,夠哂彈牙
食家點左條魚叫做鯖魚,我都有試少少﹗唔太腥0的肉亦都實得黎幾滑溜,我都接受到即係好味啦﹗
日式焗小露荀,用錫紙包住再加入麵屎湯來焗,好夠味,下次可以自己試下呢個有湯既焗野方法添﹗
魷魚無得走我最愛﹗燒得外面脆脆的,好有嚼勁﹗
雞翼尖0的調味十分好,成隻都係七味粉﹗又脆又辣﹗
呢個又係呢度名菜,就係花鵰牛串,未入口已經聞到酒香同埋玫瑰味,六成熟好腍好多汁,一流﹗
芥辣豬頸肉個汁幾得意,好小可串燒會食到芥辣汁﹔
尖椒仲有籽0係入面,食完辣到要叫啤酒飲﹗
食家平時無得食的燒羊件,外面的是薄荷汁,件羊就肥左少少不過見佢兩件都食得哂一定係好味之選﹗
全部野都好好味﹗想彈都彈唔到﹗飽飽好滿足﹗
最愛這兒可在路邊無拘無束的感覺,飲下酒,傾下計,影下相
能找個地方輕鬆一下﹗這就是最開心的事了﹗
更多相更多相:
http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin/article?mid=2010
沒有留言:
張貼留言