我的網誌清單

2008年7月25日 星期五

串串貢串燒專門店 CAUSEWAY BAY, BBQ,

特色平價的街頭串燒 餐廳:串串貢串燒專門店
菜式: 日本菜
電話: 25789289
地址: 銅鑼灣 電氣道83號利景閣地下1號舖
評分: 27個儲存 2篇文章

芝士豆卜
芝士豆卜
花鵰牛串
花鵰牛串
燒羊
燒羊
冷凍清酒
冷凍清酒
話說週年飯局,首選地點一定是會吃得開心的地方,所以揀左呢度

天后的串串貢,記得上次來食得過癮,所以決定再來﹗

已是入夜喇﹗成夜晚十點先來到,咁岩有路邊位﹗正﹗二話不說坐低即時點左......

冰凍清酒,配搭燒物一流﹗

燒大蔥,夠哂臭口亦惹味﹗外面焦焦的好香﹗

芝士豆卜,呢度既名菜,一咬入口芝士0係中間流出來,濃郁夠脆口﹗

呢隻叫"麻麻地雞翼",麻辣醬料,請到明麻而不辣,入口好有胡椒香,食得過癮﹔墨丸外脆內軟,夠哂彈牙

食家點左條魚叫做鯖魚,我都有試少少﹗唔太腥0的肉亦都實得黎幾滑溜,我都接受到即係好味啦﹗

日式焗小露荀,用錫紙包住再加入麵屎湯來焗,好夠味,下次可以自己試下呢個有湯既焗野方法添﹗

魷魚無得走我最愛﹗燒得外面脆脆的,好有嚼勁﹗

雞翼尖0的調味十分好,成隻都係七味粉﹗又脆又辣﹗

呢個又係呢度名菜,就係花鵰牛串,未入口已經聞到酒香同埋玫瑰味,六成熟好腍好多汁,一流﹗

芥辣豬頸肉個汁幾得意,好小可串燒會食到芥辣汁﹔

尖椒仲有籽0係入面,食完辣到要叫啤酒飲﹗

食家平時無得食的燒羊件,外面的是薄荷汁,件羊就肥左少少不過見佢兩件都食得哂一定係好味之選﹗

全部野都好好味﹗想彈都彈唔到﹗飽飽好滿足﹗

最愛這兒可在路邊無拘無束的感覺,飲下酒,傾下計,影下相

能找個地方輕鬆一下﹗這就是最開心的事了﹗

更多相更多相:
http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin/article?mid=2010

沒有留言:

追蹤者

我的網誌清單