*抵讚之處*水準平均,銅鑼灣叫抵食
*不足之處*始終及不上上海總店啦...
*平均消費*$100-$200
*詳細內容*南翔饅頭店,上海老店名氣響當當,香港店,一開店時大排長龍,嚇到唔想試.
近期試過幾次,次次都OK喎.. 我覺得同鼎泰豐差唔多.. 當然好過王家沙啦..
小籠包皮簿,細細粒又夠湯汁.
醉雞.. 冇咩特別印象.. OK咁.
我反而最鍾意炸蟹粉丸(蝦丸包住蟹粉咁,出面有D麵包糠粒,炸得唔油又香口...)同埋蟹粉春卷(好似叫白玉XX,唔記得TIM..)咖喱角咁樣,但裡面包住蟹粉豆腐,好滑架..
鱔糊炒麵都幾濃味.. 桂花拉糕很香桂花味.. 唔太甜,亦唔會變舒,黏黏煙煙韌韌的,幾好味..
好在埋單唔貴...
亦好在七點前唔洗排隊..
人少少的話,好過去小南國呀..分量細D,兩個人都OK,叫到多幾款嘢食.
*不足之處*始終及不上上海總店啦...
*平均消費*$100-$200
*詳細內容*南翔饅頭店,上海老店名氣響當當,香港店,一開店時大排長龍,嚇到唔想試.
近期試過幾次,次次都OK喎.. 我覺得同鼎泰豐差唔多.. 當然好過王家沙啦..
小籠包皮簿,細細粒又夠湯汁.
醉雞.. 冇咩特別印象.. OK咁.
我反而最鍾意炸蟹粉丸(蝦丸包住蟹粉咁,出面有D麵包糠粒,炸得唔油又香口...)同埋蟹粉春卷(好似叫白玉XX,唔記得TIM..)咖喱角咁樣,但裡面包住蟹粉豆腐,好滑架..
鱔糊炒麵都幾濃味.. 桂花拉糕很香桂花味.. 唔太甜,亦唔會變舒,黏黏煙煙韌韌的,幾好味..
好在埋單唔貴...
亦好在七點前唔洗排隊..
人少少的話,好過去小南國呀..分量細D,兩個人都OK,叫到多幾款嘢食.
菜式: 其他中菜上海菜
電話: 36902088
地址: 銅鑼灣 軒尼詩道489號銅鑼灣廣場1期3字樓305-8號舖
電話: 36902088
地址: 銅鑼灣 軒尼詩道489號銅鑼灣廣場1期3字樓305-8號舖
評分:
111個儲存
8篇文章
| | | |
| 小籠包 | 炸蟹粉蝦丸 | 桂花拉糕 |
| $30 | --- | $15 |
| 必吃 | 必吃之二,小心燙口,爆汁的啊 | 清清地 |
| | | |
| | | |
| 蟹粉豆腐角仔 | 醉雞 | --- |
| --- | --- | --- |
| 外脆內滑 | 雞肉頗滑 |
沒有留言:
張貼留言