我的網誌清單

2008年7月25日 星期五

南翔饅頭店 銅鑼灣質素中上上海菜 SHANG HAI CAUSEWAY BAY

銅鑼灣質素中上上海菜 餐廳:南翔饅頭店
我也想發表文章
3
0
9
5
Busy貓   Busy貓 Busy貓
*抵讚之處*水準平均,銅鑼灣叫抵食

*不足之處*始終及不上上海總店啦...

*平均消費*$100-$200

*詳細內容*南翔饅頭店,上海老店名氣響當當,香港店,一開店時大排長龍,嚇到唔想試.
近期試過幾次,次次都OK喎.. 我覺得同鼎泰豐差唔多.. 當然好過王家沙啦..
小籠包皮簿,細細粒又夠湯汁.
醉雞.. 冇咩特別印象.. OK咁.
我反而最鍾意炸蟹粉丸(蝦丸包住蟹粉咁,出面有D麵包糠粒,炸得唔油又香口...)同埋蟹粉春卷(好似叫白玉XX,唔記得TIM..)咖喱角咁樣,但裡面包住蟹粉豆腐,好滑架..
鱔糊炒麵都幾濃味.. 桂花拉糕很香桂花味.. 唔太甜,亦唔會變舒,黏黏煙煙韌韌的,幾好味..
好在埋單唔貴...
亦好在七點前唔洗排隊..
人少少的話,好過去小南國呀..分量細D,兩個人都OK,叫到多幾款嘢食.
菜式: 其他中菜上海菜
電話: 36902088
地址: 銅鑼灣 軒尼詩道489號銅鑼灣廣場1期3字樓305-8號舖
評分: 111個儲存 8篇文章



小籠包
炸蟹粉蝦丸
桂花拉糕
小籠包
炸蟹粉蝦丸
桂花拉糕
$30
---
$15
必吃
必吃之二,小心燙口,爆汁的啊
清清地












蟹粉豆腐角仔
醉雞
蟹粉豆腐角仔
醉雞
---
---
---
---
外脆內滑
雞肉頗滑

沒有留言:

追蹤者

我的網誌清單